Obrasci i upute
CEEPUS – odlazni studenti
Smjernice o mobilnosti studenata
- Smjernice o mobilnosti studenata u svrhu studijskog boravka u okviru programa CEEPUS (.pdf)
- Odluka dekana o kriterijima odabira studenata prijavljenih na interne natječaje unutar programa CEEPUS (.pdf). Datum objave: 27. svibnja 2020.
Upute i obrasci za popunjavanje prijave u sustavu CEEPUS
po primitku pozitivne odluke/suglasnosti od Ureda za međunarodnu suradnju i mobilnost
- pod polje Field of study navesti: Transport and Traffic + Naziv studija. (npr.: Transport and Traffic. ITS and Logistics.)
- pod polje Education navesti:
- u polje Field of study: Transport and Traffic.
- u polje Additional information: Navesti naziv studija i naziv smjera. (npr.: ITS and Logistics. Logistics.)
- nakon što su svi podaci uneseni, prijava se predaje odabirom naredbe check&submit. Ukoliko prijava nije predana, u nastavku CPMNr broja pisat će riječ unsubmitted (npr. Mobility: CIII-RS-0304-06-1718-M-unsubmitted)
Upute i obrasci nakon odobravanja CEEPUS stipendije
Prije odlaska na mobilnost
- popuniti obrazac Ugovora o učenju (engl. Learning Agreement) – popunjava se samo dio Before the mobility. Popunjen i ovjeren LA student predaje poštom, osobno ili elektroničkom poštom na mobility@fpz.unizg.hr odnosno u Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost:
Ugovor o učenju na matičnoj instituciji ovjerava potpisom ECTS koordinator, a žigom Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost. Prije odlaska na mobilnost student obvezno dostavlja elektroničku presliku obrasca Ugovora o učenju elektroničkom poštom, ovjerenog žigom i potpisom od obje institucije i potpisanog od strane studenta, Uredu za međunarodnu suradnju i mobilnost na mobility@fpz.unizg.hr najkasnije 7 kalendarskih dana prije početka mobilnosti. Original primjerka Ugovora o učenju zadržava student. Tek kad je student primio Ugovor o učenju ovjeren od obje institucije i poslao elektroničku presliku iste Uredu za međunarodnu suradnju i mobilnost Fakulteta može otići na mobilnost u inozemstvo.
Napomena: Ugovor o učenju nije obvezan isključivo za studente na vrsti mobilnosti Kratka grupna mobilnost, odnosno kod sudjelovanja u kratkom programu mobilnosti u trajanju od najmanje tri radna dana (short-term excursion) odnosno deset radnih dana (short-term programme).
- kontaktirati lokalnog CEEPUS koordinatora na instituciji domaćinu – organizirani smještajni kapaciteti u pojedinim državama su ograničeni te se preporuča kontaktirati lokalnog CEEPUS koordinatora na instituciji domaćinu što prije nakon odobrenja mobilnosti kako bi osigurao i organizirao smještaj na vrijeme.
- provjeriti na mrežnim stranicama AMPEU-a iznos paušala za trošak povratnog putovanja i uvjete za ostvarivanje prava na povrat putnih troškova. Student organizira putovanje na način koji mu odgovara, imajući pritom u vidu dokaznu dokumentaciju u okviru pravdanja putnog troška kao i predviđeni paušal.
Po završetku mobilnosti
U koordinaciji s lokalnim CEEPUS koordinatorom na instituciji domaćinu:
- popuniti u CEEPUS sustavu Izvješće s mobilnosti (engl. Mobility Report)
- postaviti u CEEPUS sustav ovjerenu Potvrdu o ostvarenoj mobilnosti (engl. Letter of confirmation)
- popuniti potrebne stranice Ugovora za učenje. Popunjen i ovjeren LA student predaje poštom, osobno ili elektroničkom poštom na mobility@fpz.unizg.hr odnosno u Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost:
- stranica LA, s naslovom During the mobility, popunjava se isključivo ako postoje promjene tijekom mobilnosti, odnosno ukoliko se nešto dodaje ili briše – primjer ispunjenog obrasca – dio During the mobility (Sending Institution) (.pdf) – narančastim slovima je označeno što popunjava student/kandidat
- stranica LA, s naslovom Afer the mobility se obvezno popunjava. Primjer popunjene stranice nalazi se dolje, unutar dijela pod naslovom “Nakon povratka s mobilnosti”.
- isključivo za vrstu mobilnosti Kratka grupna mobilnost – preuzeti od organizatora potvrdu/cerifikat o sudjelovanju u kratkom programu mobilnosti (short-term excursion / short-term programme). Potvrda/cerifikat obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: podatke o studentu, razdoblje mobilnosti (od-do), naziv institucije domaćina, naziv i vrsta programa, mjesto i država održavanja mobilnosti, vrsta provedene/ih aktivnosti).
Nakon povratka s mobilnosti
- u roku od 8 radnih dana od završetka mobilnosti javiti se studentskoj službi / referadi i Uredu za međunarodnu suradnju i mobilnost radi:
- aktivacije studentske iskaznice (X-ice) – samo studenti preddiplomskog i diplomskog studija
- predaje ispunjenog i potpisanog Ugovora o učenju (engl. Learning Agreement) i prijepisa ocjena. Ugovor o učenju (dio After the mobility) treba sadržavati i popunjeni dio koji se popunjava nakon mobilnosti (tablice C i D). Tablicu C ovjerava prihvatna institucija na temelju prijepisa ocjena, a tablicu D ovjerava ECTS koordinator Fakulteta prometnih znanosti.
- primjer ispunjenog obrasca – dio After the mobility (Receiving Institution) (.pdf) (narančastim slovima je označeno što popunjava student/kandidat)
- primjer ispunjenog obrasca – dio After the mobility (Sending Institution) (.pdf) (narančastim slovima je označeno što popunjava student/kandidat)
Popunjen i ovjeren LA student predaje poštom, osobno ili elektroničkom poštom na mobility@fpz.unizg.hr odnosno u Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost.
- isključivo za vrstu mobilnosti Kratka grupna mobilnost – predaje kopije potvrde/certifikata, uz original na uvid, o sudjelovanju u kratkom programu mobilnosti u trajanju od najmanje tri radna dana (short-term excursion) odnosno deset radnih dana (short-term programme). Ukoliko student/ica ne donese ovu potvrdu/certifikat, mobilnost mu/joj neće biti unesena u dopunsku ispravu.
Student se treba javiti u Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost i studentsku službu / referadu u spomenutom roku bez obzira je li od institucije domaćina dobio prijepis ocjena.
- nakon što su svi dokumenti postavljeni u CEEPUS sustav potrebno je u roku od 15 kalendarskih dana od završetka mobilnosti dostaviti, poštom ili osobno, CEEPUS koordinatoru na FPZ-u ili u Ured za međunarodnu suradnju i mobilnost, sljedeće dokumente:
- Zahtjev za povrat putnih troškova (.docx)
- originale putne dokumentacije (originale putnih karata i/ili računa za karte, ukrcajnih propusnica u slučaju prijevoza zrakoplovom, računa za cestarine, tunelarine, vinjete i slično)
- ispis izračuna zračne udaljenosti između matične ustanove nastavnika i ustanove primateljice izračunatog pomoću online kalkulatora udaljenosti.
Napomena: Rok u kojem CEEPUS koordinator podnosi zahtjev Nacionalnom uredu za CEEPUS za povrat putnih troškova jest najkasnije 45 kalendarskih dana od završetka mobilnosti. Rok za donošenje odluke (odobrenje ili odbijanje zahtjeva) jest 30 kalendarskih dana od primitka zahtjeva. U slučaju da NCO-HR od podnositelja zahtjeva traži nadopunu dokumentacije, rok za donošenje odluke produljuje se sukladno broju dana potrebnih za dostavu dodatne dokumentacije. Detaljnije informacije o proceduri povrata putnih troškova dostupne su na stranicama AMPEU.
- Share you mobility experience.
Ostalo:
Posted by oms on Studeni 7th, 2018