Datum novosti: 27. 03. 2016.

U radu se istražuje problematika primjene rijetko korištenog hedonističkog pristupa u detektiranju odnosa cijene i kvalitete tarifnih planova triju najvećih hrvatskih mobilnih operatora - Hrvatski telekom (HT), Vipnet i Tele2 tijekom razdoblja od 2009. do 2013. Kontroverzni 6% telekomunikacijski porez, ekonomska recesija, pad prihoda i prvi pad u potražnji za mobilnim uslugama, samo su neki od negativnih okolnosti koji su obilježili navedeno razdoblje. Takve okolnosti su zasigurno utjecali na cijenu i kvalitetu tarifnih planova na tržištu. Naši rezultati ukazuju na to da su izazovni čimbenici na tržištu doveli do blagog smanjenja cijena, no različitih promjena u kvaliteti tarifnih planova nacionalnih operatora. Te male razlike u kvaliteti tarifnih planova triju operatera vjerojatno objašnjavaju njihove različite tržišne udjele. Rezultati su u skladu s trendovima u drugim zemljama sa sličnim tržišnim uvjetima. Osim toga, kontinuirana istraživanja na temu primjene hedonističkog pristupa u telekomunikacijama mogu pomoći da se prezentirani hedonistički model dodatno poboljša kako bi se rutinski koristio od strane statističkih ureda, regulatornih tijela i ostalih istraživača. Da biste saznali više, rad u cijelosti možete pronaći ovdje.

Časopis Telematics and Informatics izlazi kvartalno u izdanju Elsevier-a. Područje časopisa je usko vezano i komplementarno Zavodu za informacijsko-komunikacijski promet. Naime, Telematics and Informatics je interdisciplinarni časopis koji se primarno bavi istraživanjem društvenih, ekonomskih, političkih i kulturnih utjecaja i izazova informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Trenutni faktor odjeka časopisa je 2.261*. Za sve dodatne detalje o časopisu više na službenoj web stranici časopisa.

* Telematics and Informatics je indeksiran u Current Contents - Social & Behavioral Sciences i Social Sciences Citation Index.


Povratak