Do 2020. godine industrija intermodalnog transporta i s njom povezani davatelji usluga dobiti će pristup brojnoj, stručnoj i motiviranoj radnoj snazi. Involvirani u aktivnosti razvoja intermodalnog transporta imaju za cilj postati upravitelji ili organizatori koji će oblikovati učinkovite i djelotvorne logističke lance zasnovane na informacijama i dokumentaciji. Potrebno je imati "kreativnu inteligenciju" i sposobnosti sklapanja strateških udruživanja s partnerima u logističkom lancu, predviđati potražnju, donositi uravnotežene odluke o ulaganju u intermodalnu infrastrukturu i naposljetku znati kako kombinirati ograničene resurse kako bi se ostvarila zarada.
Studenti mogu biti međunarodno povezani virtualnim elektronskim platformama za učenje i zajedničkim radnim okruženjima, te koristiti intermodalne simulacijske igre i alate za pomoć pri donošenju odluka kako bi stvorili nova logistička rješenja. Razvoj intermodalnog transporta će proizvesti veliku potrebu za kvalificiranom radnom snagom koja se ne može tako jednostavno zadovoljiti. Promjene u transportnom sustavu izazvati će potrebu za novim inovativnim strategijama i konceptima. Od uprava i rukovodećih će se zahtijevati da stvaraju intermodalne logističke mreže, kanalizirajući velik broj kontejnera koji ulaze i izlaze iz Europe prema reorganiziranim i učinkovitim pomorskim lukama. Važnost ICT-a i e-učenja u intermodalnom transportu proizlazi iz statističkih podataka Eurostata (Europska Komisija, 2010.), intenziteta razvoja prometnog sustava i potrebi integriranja novih metoda, metodologija i alata u proces učenja i edukacije. Obzirom na aktivnosti pridruživanja Europskoj uniji, kao i intenziviranje izgradnje prometne infrastrukture, predmet ovog bilateralnog istraživanja ima potencijal ostvarenja važnog doprinosa razvoju ICT rješenja i sustava e-učenja u prometnom sustavu kao važnom dijelu gospodarskog sustava.